Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

ΟΠΟΥ ΑΚΟΥΣ ΠΟΛΛΑ ΚΕΡΑΣΙΑ, ΚΡΑΤΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ...

Τελικά όσο υποψιασμένοι και να είμαστε, πέφτουμε στην παγίδα ελκυστικού marketing ουκ ολίγες φορές. Το περασμένο καλοκαίρι το Notos Galleries διαφήμιζε μια «προσφορά» σύμφωνα με την οποία εάν αγόραζες από κάποιο από τα καταστήματά τους δώρο γάμου για ένα ζευγάρι μελλόνυμφων φίλων που είχαν ανοίξει τη λίστα τους εκεί, σου έστελναν ένα κουπόνι έκπτωσης 50% για αγορές καλλυντικών μικρότερης ή ίσης αξίας με το δώρο που είχες κάνει.
Έτσι κι αλλιώς θα πλήρωνες για ένα δώρο, γιατί να μην το πάρεις από εκεί και να επωφεληθείς της προσφοράς, σκεφτόσουν λογικά.
Με αυτό το σκεπτικό κατέθεσα ένα ποσό για τη λίστα γάμου φίλων μου και επικοινώνησα με το Notos για το σχετικό κουπόνι. Μετά από τουλάχιστον 10 τηλεφωνήματα - καθότι δε μένω στην Αθήνα για να μπορέσω να πάω επιτόπου να παραλάβω το κουπόνι μου και ήταν δύσκολο να μου το στείλουν ταχυδρομικώς, συνεννοήθηκα με το τμήμα δώρων να πάω να πάρω το κουπόνι μου και να κάνω τις αγορές μου στο κατάστημα κοντινής πόλης, αφού όμως θα είχα στείλει με φαξ την απόδειξη πληρωμής που μου είχε βγάλει το σύστημα στο internet (είχα κάνει την κατάθεση μέσω πιστωτικής online), κι αφού θα είχα στείλει σχετικό email και θα είχα επικοινωνήσει και πάλι τηλεφωνικώς ώστε να επιβεβαιώσω τα παραπάνω.
Δυστυχώς εκείνη τη στιγμή δεν συνειδητοποίησα ότι τα έξοδα των τηλεφωνημάτων, φαξ και διαδρομής μέχρι το κατάστημα της άλλης πόλης ίσως και να έφτανε το ποσό της έκπτωσης που επρόκειτο να μου παρέχουν...
Τελικά, μετά από δύο φαξ και άλλα 5-6 τηλεφωνήματα, ήμουν στο δρόμο για το Notos της κοντινής μου πόλης. Παραλαμβάνω το κουπόνι κι αρχίζω όλο χαρά να γεμίζω το καλαθάκι μου καλλυντικά. Φτάνοντας στο ταμείο μου δηλώνουν ότι δεν μπορούν να μου κάνουν την έκπτωση γιατί αυτή είναι για «επιλεγμένα προιόντα» και όχι για όλα. Μου υποδεικνύουν λοιπόν τη λίστα με τα «επιλεγμένα» στα ψιλά γράμματα του κουπονιού. Μεταβολή πρώτη και πίσω στα ράφια με απογοήτευση γιατί κανένα προϊον από όσα είχα διαλέξει μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν ήταν στη λίστα...
Στην ουσία από τα «επιλεγμένα καλλυντικά» δεν μου άρεσε κάποιο ιδιαίτερα αλλά είπα «ας είναι, έκανα τόσο δρόμο, μη φύγω με άδεια χέρια...»
Φτάνω ξανά στο ταμείο, κόστος 72 ευρώ. Σκέφτηκα ότι είμαι οκ, καθώς σύμφωνα με το κουπόνι θα ειχα την έκπτωση για αγορές μικρότερης ή ίσης αξίας με το ποσό των 80 ευρώ που είχα δώσει για το δώρο.
Η υπάλληλος κοιτάζει τα καλλυντικά, κοιτάζει και το κουπόνι και μου δηλώνει ότι ξανά ΔΕΝ μπορεί να μου περάσει την έκπτωση γιατί έπρεπε να κάνω αγορές ίσης αξίας ή άνω των 80 ευρώ (!!)
Διαβάζω ξανά και ξανά το κουπόνι, είμαι βέβαιη πως η υπάλληλος κάνει λάθος, εκείνη πάλι και μετά από 2-3 τηλεφωνήματα είναι βέβαιη ότι έχει δίκιο και με προτρέπει να κάνω ακόμα 1-2 αγορές για να συμπληρώσω το απαιτούμενο ποσό. Εγώ πάλι είμαι αποφασισμένη να μην αγοράσω ούτε καρφίτσα επιπλέον και είμαι έτοιμη να κάτσω να κάνω ανάλυση στην υπάλληλο για την ακριβή σημασία των επιρρημάτων, όταν ξαφνικά απλά εκνευρίζομαι τόσο ώστε παρατάω τα καλλυντικά στο ταμείο, μεταβολή δεύτερη και έξω από την πόρτα, ω, ναι, με άδεια χέρια. Την επόμενη μέρα τηλεφωνώ στα κεντρικά, τα κεντρικά κινητοποιούνται καθότι είναι προφανές ότι έχει γίνει λάθος από το κατάστημα της κοντινής μου πόλης. «Ελπίζω ότι δεν έγινε εκ του πονηρού», τους λέω και τους αφήνω να βρουν άκρη εκείνοι με το υποκατάστημά τους. Μια μέρα μετά μου τηλεφωνούν απολογούμενοι και μου λένε ότι θα μου στείλουν χωρίς χρέωση τα προϊόντα που είχα διαλέξει και πέντε μέρες μετά λαβαίνω ένα πακετάκι, όντως χωρίς χρέωση αλλά με προϊόντα άλλα αντί άλλων.
Θα μου πείτε τελικά ότι θεωρητικά κερδισμένη βγήκα από την όλη ιστορία και είναι προς τιμήν τους που προσπάθησαν να αποκαταστήσουν το λάθος τους - από την άλλη έχω την αίσθηση ότι πολύ απλά πολύ κακό για το τίποτα...
Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι ή ακόμα καλύτερα μην πας να τα πάρεις και καθόλου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου